IntestoPro, tabletki poprawiające funkcje jelit – TOP INNOWACJA

Produkt wyróżniony tytułem Top Innowacji „Rynku Zoologicznego”

Beahar Polska, wiodący producent produktów leczniczych, suplementów diety oraz kompletnych karm superpremium po raz kolejny rozszerza ofertę. O nowych propozycjach asortymentowych w portfolio firmy opowiada Kamil Lisiecki, Marketing Specjalist marki Beaphar

Rozmawia: Patryk Pawłowski

IntestoPro to nowy produkt w Państwa ofercie. Czy może przybliżyć Pan naszym czytelnikom jego charakterystykę?

Linia Beaphar IntestoPro została opracowana z myślą o łagodzeniu problemów jelitowych naszych pupili. Jej głównym, naturalnym składnikiem jest zeolit, który wchłania nadmiar wilgoci z jelit, sprawiając, że stolec zwierzęcia staje twardszy, co zapobiega biegunkom. W skład linii wchodzą tabletki i pasty, których dawkowanie zależne jest od masy ciała zwierzęcia.
Luźny stolec jest powszechną dolegliwością wśród psów i kotów. Istnieje kilka powodów, dla których koty i psy borykają się z tymi problemami. Najczęstsze z nich to: zmiana diety, stres, dyskretne podjadanie, podróże wakacyjne.
Preparaty Beaphar IntestoPro zawierają również prebiotyki FOS i MOS, które naturalnie występują w roślinach i pomagają utrzymać odpowiednią florę bakteryjną w układzie pokarmowym. 

Dla jakich zwierząt są przeznaczone; czy są jakieś przeciwwskazania stosowania?

Produkty IntestoPro są przeznaczone dla kotów i psów. Pasty można stosować u kociąt i szczeniąt już od 4 tygodnia życia, natomiast tabletki od 8 tygodnia. IntestoPro jest szczególnie odpowiednie dla kotów i psów, u których pojawiła się biegunka. Pozwoli złagodzić efekt zmiany diety lub problemy jelitowe spowodowane niewłaściwymi nawykami żywieniowymi.

Pasta jest szczególnie przydatna dla tych zwierząt, które nie lubią przyjmować tabletek, oraz dla kociąt i szczeniąt, które kończą przyjmować mleko i zaczynają przyjmować pokarm stały, gdyż tej fazie często towarzyszą biegunki.
Zgodnie z zaleceniami preparaty IntestoPro powinny być podawane tym zwierzętom, które nie wykazują reakcji alergicznych na zawarte składniki.

Czy docierają już do Państwa pierwsze opinie na temat nowego produktu?

Pomimo tego, że produkty dopiero wchodzą na rynek, to już zaczynają się cieszyć zainteresowaniem. Dostajemy informacje o tym, że coraz więcej sklepów chce mieć te produkty na swoich półkach. Świadczy to o tym, że problemy jelitowe i biegunki u psów i kotów stanowią spory problem dla właścicieli.

Jak oceni Pan świadomość właścicieli zwierząt domowych w Polsce w zakresie diety i suplementacji ich podopiecznych?

Obecnie jesteśmy świadkami zmiany na lepsze. Świadomość właścicieli zwierząt na temat potrzeb ich pupili coraz bardziej się podnosi. Dzieje się tak między innymi dzięki kampaniom informacyjnym, które dzięki rozwojowi technologii mają szanse docierać do coraz większej liczby odbiorców.

Jakie działania promocyjne planują Państwo w związku z rozszerzeniem oferty produktowej?

Podczas wprowadzania każdego nowego produktu na rynek mamy określoną kolejność wykonywania  działań. Z komunikatami promocyjnymi docieramy do odbiorców poprzez sprawdzone kanały,  oferując naszym kontrahentom wsparcie marketingowe oraz szkolenia produktowe online i offline.

W jaki sposób wspierają Państwo sklepy zoologiczne, które z Państwem współpracują?

Współpracujemy zarówno ze sklepami zoologicznymi, jak również z hurtowniami i sieciami. Każdy z naszych partnerów może liczyć na specjalnie dopasowany pakiet wsparcia w zależności od potrzeb. Proponujemy między innymi pełen wachlarz materiałów informacyjnych w formie drukowanej, jak również dostęp do elektronicznych zasobów marketingowych. Nasi przedstawiciele są zawsze gotowi do przeprowadzenia szkoleń produktowych dla pracowników sklepów zarówno online, jak i bezpośrednio.

Jakich nowości w Państwa ofercie możemy spodziewać się w przyszłości? Czy pracują Państwo obecnie nad nowymi produktami?

Niedawno zakończyliśmy opracowywać nowe produkty w uzupełniające serię Beaphar Comfort. Są to preparaty oparte na feromonach uspokajających, które niedługo pojawią się w wersji dla królików. Rabbit Comfort™, bo tak nazywa się linia produktowa, będzie dostępny w postaci sprayu i dyfuzora podłączanego do kontaktu. W naszych laboratoriach pracujemy również nad nowymi produktami, lecz na razie za wcześnie, aby o tym opowiadać.
Mogę zdradzić, że w niedługim czasie sporo z naszych produktów zostanie ulepszonych zarówno pod względem kompozycji, jak i wyglądu. Niektóre linie produktowe zyskają lepszy wygląd i nowe opakowania. 

W jaki sposób zainteresowane sklepy zoologiczne mogą nawiązać z Państwem współpracę?

Procedury podjęcia współpracy z Beaphar Polska są bardzo proste. Wystarczy skontaktować się z naszym działem sprzedaży. Dane kontaktowe dostępne są na stronie www.beaphar.com w zakładce „Kontakt”.

Oferujemy bardzo atrakcyjne warunki handlowe przewidujące dodatkowe zniżki na pierwsze zatowarowanie.

IntestoPro

Podziel się:

Spis treści

Najnowsze: