COUNTRY&NATURE – nowe karmy na rynku

Dr.PetCare wprowadza na rynek pełnoporcjowe, bezzbożowe, suche karmy COUNTRY&NATURE dla dorosłych psów. W ofercie znajdują się karmy dla psów ras małych, średnich oraz dużych. Wszystkie produkty cechuje wysoka zawartość składników mięsnych – powyżej 68%. Ponadto nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników i aromatów. Wzbogacone zostały o naturalne składniki wspierające zdrowe stawy i system immunologiczny. W kolejnych miesiącach asortyment powiększy się  o karmy mokre, przygotowane wyłącznie na bazie świeżego mięsa.

dr pet care 2

Jesteśmy pasjonatami zwierząt, dlatego wspólnie z ekspertami, dietetykami i weterynarzami stworzyliśmy produkty, które są naturalne i zostały  przygotowane z dbałością o zdrowie naszych pupili. Tworzymy mieszankę doświadczenia, kreatywności oraz szczerości we wszystkim co robimy. Tak właśnie powstała nasza marka COUNTRY&NATURE. Dbanie mamy w naturze – to nasza filozofia” – mówi Mariusz Wojciechowski, założyciel spółki.

dr pet care 3

Dr.PetCare to nowa polska marka, która pojawiła się na rynku pod koniec ubiegłego roku, oferując suplementy jakości human grade dla psów i kotów, dbające o skórę, zęby, stawy i holistyczne zdrowie pupila oraz obroże przeciwpchelne dopasowane do wielkości czworonogów. Firma umożliwia zakup produktów zarówno w kanale online, jak i offline, niebawem planuje również uruchomić sprzedaż subskrypcyjną, ułatwiając dostęp do wysokiej jakości produktów.

dr pet care 1

Klienci mogą już korzystać z platformy www.drpetcare.pl. Dodatkowo suplementy i karmy można zakupić w wielu sklepach internetowych oraz zoologicznych, a także w wybranych klinikach weterynaryjnych na terenie kraju. W najbliższym czasie planowane są działania online promujące markę pod hasłem „Dbanie mamy w naturze” oraz działania trade wspierające sklepy zoologiczne.

więcej na stronie:

www.drpetcare.pl

Podziel się:

Spis treści

Najnowsze:

Karmy Opti Life w odnowionych opakowaniach

  Hipoalergiczne karmy Opti Life od Versele-Laga zyskały nowe opakowania. Dotychczasowe, błyszczące torebki zostały zastąpione nowoczesnymi opakowaniami foliowymi o strukturze przypominającej papier. Zmienił się układ informacji, tak by