amiplay bluza Winston
Jesień to czas, kiedy niższe temperatury zaczynają doskwierać nie tylko nam, ale także naszym pupilom. Warto zadbać o ich komfort termiczny, aby spacer nie był tylko przykrą koniecznością, ale sprawiał radość. Ubrania dla zwierząt jeszcze do niedawna były postrzegane jako efekt fanaberii opiekunów, gdy tak naprawdę są zabezpieczeniem przed warunkami atmosferycznymi. Najważniejsze jest odpowiednie dopasowanie ich do temperatury panującej na zewnątrz.
Bluzy amiplay Winston to doskonałe rozwiązanie na krótkie i dłuższe jesienne spacery. Wykonane są z miękkiej, ciepłej dzianiny. Zachwycają stylem i wysoką jakością. Wykończone gustowną kratą i niepowtarzalnym logo, prezentują się nietuzinkowo na psach. Na kolekcję Winston składają się bluzy w trzech ponadczasowych kolorach oraz sześciu rozmiarach od 25 do 50 cm.

Pierwszy taki projekt w Polsce – Akademia TropiDog!
Z okazji 10-tych urodzin marka TropiDog ruszyła z projektem edukacyjnym dedykowanym opiekunom psów i ich pupilom. Przez 10 tygodni 10 psów wraz z ich opiekunami bierze udział w 10 spotkaniach edukacyjnych, których celem jest wniesienie poziomu opieki nad zwierzętami na wyższy level!
Akademia TropiDog to cykl 7 wykładów i 3 ćwiczeń, które poprowadzą wyjątkowi specjaliści, tacy jak m.in.: Justyna Przełączkowska – product manager TropiDog, Agnieszka Pache-Waś – założycielka EVEREST – Szczyt Porozumienia, Marta Patoń – założycielka Wyszczekanej Rehabilitacji oraz Maciej Dydak – lekarz weterynarii Medi-Vet.
Całość odbywa się w Chorzowie, a patronat nad tym wydarzeniem objęło Miasto Chorzów. Jest to pierwsze takie przedsięwzięcie, ale z pewnością nie ostatnie!
Sprawdź szczegóły na www.akademiatropidog.pl
TROPICAL Tadeusz Ogrodnik

Kong ChewStix Stick
Zabawki są bardzo istotnym elementem w prawidłowym rozwoju każdego zwierzęcia. Naturalne potrzeby eksploracji otaczającego świata i niewykorzystane pokłady energii powinny mieć swoje ujście w formie zabawy. Minimalizuje to ryzyko niepożądanych zachowań i ewentualnych zniszczeń domowego asortymentu.
Kong to dobrze znana w Polsce, legendarna amerykańska firma z ponad czterdziestoletnim doświadczeniem w produkcji innowacyjnych zabawek. Podbiła ona serca miłośników zwierząt na całym świecie. Portfolio produktowe jest nieustannie powiększane i rozwijane, tak by każdy znalazł tu coś idealnego dla swojego czworonoga.
Propozycją, która doskonale sprawdzi się w długie jesienne wieczory jest Kong ChewStix Stick. Zabawka wykonana z drewna nasączonego zapachem bekonu. Jego specjalna struktura jest odporna na gryzienie, a w jego trakcie łuszczy się nie tworząc drzazg. Staje się ulubionym gryzakiem wszystkich psów uwielbiających żuć i gonić patyki. Rowki i wypustki pomagają dbać o zdrowe zęby.

TropiDog Pomaga potrzebującym
Marka TropiDog rusza z nowym projektem, w ramach którego wyprodukowała 28 ton karmy na potrzebę akcji TropiDog Pomaga. Akcja TropiDog Pomaga obejmie całą Polskę, gdzie w ramach programu potrzebującym przytuliskom, stowarzyszeniom, fundacjom oraz schroniskom zostanie przekazana karma TropiDog. Będzie ona przeznaczona do karmienia psów na miejscu oraz do wydawania jej razem z psami przechodzącymi do nowych rodzin.
TROPICAL Tadeusz Ogrodnik www.tropidog.pl

Biogance Czyszczący Lotion bez spłukiwania dla psów i kotów
Oferta produktów francuskiej marki Biogance jest niezwykle bogata, obejmuje ona różnorodne kosmetyki dla zwierząt. Firma stawia na formuły w oparte o naturalne składniki. Jej produkty nie zawierają parabenów. Zadbano o to, by ich pH odpowiadało naturalnemu dla skóry. Nie zapomniano również o francuskim rodowodzie i produkty zachwycają pięknymi kompozycjami zapachowymi.
W czasie prac nad kosmetykami w laboratorium Biogance zwrócono uwagę na potrzeby właścicieli, którzy nie mają możliwości wykąpać swoich psów i kotów w tradycyjny sposób. Specjalnie dla nich przygotowano Lotiony bez spłukiwania. Wystarczy nanieść je na sierść, spienić i wytrzeć ręcznikiem. Zawiera ekstrakt z nasturcji, który zapewnia pielęgnację i odświeżenie. Dzięki nim każdy opiekun może wygodnie zadbać o piękny wygląd futra i zdrowie skóry swojego ulubieńca.

200 punktów sprzedaży COUNTRY&NATURE
Dr. PetCare to nowa polska firma, która pojawiła się na rynku pod koniec ubiegłego roku, oferując pod marką DrPetCare suplementy jakości human grade dla psów i kotów, dbające o skórę, zęby, stawy i holistyczne zdrowie pupila oraz obroże przeciwpchelne dopasowane do wielkości czworonogów.
W czerwcu firma wprowadziła na rynek bezzbożowe karmy pod marką COUNTRY&NATURE dostępne w opakowaniach 3, 9 i 14 kg, które cechują się bardzo wysoką zawartością składników mięsnych. Twórcy marki to pasjonaci, którzy wspólnie z ekspertami, dietetykami i weterynarzami stworzyli produkty naturalne i przygotowane z dbałością o zdrowie czworonogów. Ostatnie miesiące to okres dynamicznego rozwoju kanałów sprzedaży marki, zarówno e-commerce, jak i kanału tradycyjnego. Klienci mogą zakupić produkty na stronie producenta, w 200 sklepach stacjonarnych na terenie kraju, a także w czołowych sklepach zoologicznych online. Marka rozpoczęła kampanię online promującą markę pod hasłem „Dbanie mamy w naturze” oraz działania trade wspierające sklepy zoologiczne.
Kontakt dla zainteresowanych współpracą sklepów: biuro@drpetcare.pl tel.+48 729 927 908
Foto: 200 punktów
Carnilove poszukuje smakoszy – testerów karmy Carnilove True Fresh!
Azan, dystrybutor marki Carnilove, zorganizował akcję, w której zaprasza właścicieli psów do zgłaszania się do wypróbowania tej karmy. Każdy chętny może zgłosić się poprzez formularz. Więcej informacji można znaleźć na stronie carnilove.com.pl/truefresh
Carnilove True Fresh to wysoce smakowita karma, która produkowana jest wyłącznie ze świeżego mięsa (1 kg produktu przygotowywany jest z 600 g świeżego mięsa) uzupełnionego owocami, warzywami czy ziołami. Bezzbożowa formuła wzbogacona jest o prozdrowotne dodatki dbające o trawienie, wzmocnienie odporności, a także poprawę stanu skóry i sierści zwierzęcia. Wysoka przyswajalność sprawia, że zmiana diety nie będzie skutkować nieprzyjemnymi niespodziankami.
carnilove.com.pl/truefresh
