LifeStyle to nowa linia karm super premium w ofercie firmy Erbe Animals. Składa się na nią 7 produktów, wśród których znajdziemy propozycje dedykowane psom w różnym wieku i o różnych potrzebach żywieniowych
Ze względu na wysoką jakość składników i staranność w doborze receptur linia otrzymała wyróżnienie Top Innowacji „Rynku Zoologicznego”. O produktach wchodzących w jej skład opowiada Robert Rozenblat, właściciel Erbe Animals
Rozmawia: Patryk Pawłowski
Od jaka dawna linia LifeStyle jest dostępna na rynku i co nowego wprowadza do Waszej oferty?
Pierwsze produkty linii LifeStyle pojawiły się w naszym magazynie pod koniec listopada ub.r. Przede wszystkim nowa linia karm wprowadziła porządek do oferty wszystkich produktów Nature’s Protection. Dzięki niej mamy wyodrębnione przejrzyście i czytelnie trzy grupy produktów: Basic, Superior Care oraz właśnie Lifestyle – jako grupa produktów bezzbożowych. Dzięki nowościom nasza oferta stała się jeszcze bardziej atrakcyjna – możemy trafić w gusta najbardziej wymagających klientów.
Jakie produkty wchodzą w jej skład – dla kogo są dedykowane?
Jak już wspomniałem, linia LifeStyle to produkty bezzbożowe oparte na funkcjonalnych składnikach oraz innowacyjnych surowcach, takich jak kryl arktyczny, olej kokosowy czy białe ryby. W skład oferty Grain Free wchodzą produkty dedykowane zarówno psom, jak i kotom – w różnym wieku i z różnymi potrzebami. W ofercie psiej znajduje się 7 produktów, natomiast w kociej 5.
Na jakiej półce cenowej karmy się plasują?
Produkt plasuje się oczywiście na półce karm super premium z bardzo korzystnym stosunkiem wysokiej jakości do dobrej dla klienta ostatecznego ceny. Warto również wspomnieć, że oferowane marże dla naszych klientów zachęcają do rozszerzenia półki w ich sklepach.
Czy w związku z uzupełnieniem oferty o nową linię planujecie jakieś akcje promocyjne, marketingowe?
Zdecydowanie będziemy stawiać mocny nacisk na nowości, które pojawiły się w naszej ofercie. Będą to jednak nie tylko produkty z linii LifeStyle. Planujemy mocną kampanię promocyjną nowości z linii Superior Care oraz produktów, które systematycznie będą uzupełniały nasze portfolio w bieżącym roku. Od pierwszych dni nowego roku ruszyła kampania reklamowa linii LifeStyle, a w kolejnych miesiącach mamy plan na resztę produktów. Zapewne część naszych działań będzie widoczna na łamach „Rynku Zoologicznego” oraz podczas tegorocznej edycji Akademii Rynku Zoologicznego. Na liście zadań na bieżący rok zostały także doprecyzowane plany prezentacji naszych nowych produktów podczas wystaw psów, kotów oraz targów zoologicznych.
W jaki sposób wspieracie sklepy zoologiczne, które decydują się nawiązać z Wami współpracę?
Przede wszystkim każdy z naszych klientów może liczyć na indywidualne traktowanie – dzięki doświadczeniu w branży zoologicznej wiemy, czego oczekują nasi klienci i zrobimy wszystko, żeby sprostać ich wymaganiom.
W jaki sposób można włączyć te produkty do oferty swojego sklepu?
Wystarczy chcieć, resztę zrobimy my! Działamy na terenie całego kraju, na naszej stronie internetowej są podane adresy mailowe, numery telefonów do biura oraz przedstawicieli handlowych, którzy każdego dnia docierają do nowych klientów, posiadamy platformę B2B. Kontakt z nami jest bardzo prosty, a każda droga jego nawiązania właściwa.