Bayer ruszył z nową kampanią Foresto #8MIESIĘCY MIŁOŚCI!

Nowy spot reklamowy, nowe reklamy prasowe, nowe materiały trade’owe – nowe emocje! Nowa globalna kampania dla marki Foresto – obroży chroniącej psy i koty przed pchłami i kleszczami przez okres do 8 miesięcy – oparta jest na bardzo emocjonalnym przesłaniu #8MIESIĘCY MIŁOŚCI

Miłość to razem spędzony czas – spacery, psikusy, zabawa, przygody. Materiały kreatywne podkreślają te momenty, uwidaczniają szczególną więź, jaka łączy właścicieli psów z ich czworonożnymi przyjaciółmi.

Podziel się:

Spis treści

Najnowsze:

Jak czytać etykiety karm dla zwierząt?

Szeroki wybór karm, jaki obecnie mamy na rynku powinien ułatwiać znalezienie tej najbardziej odpowiedniej – niestety, nie zawsze tak jest. Opiekunowie stojący przed wyborem karmy

Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych

4. kwietnia przypada Światowy Dzień Zwierząt Bezdomnych. Przedstawicielki firmy Zolux Polska odwiedziły z tej okazji łódzkie i zgierskie schronisko dla zwierząt. Ich podopieczni dostali przysmaki

Akcesoria spacerowe dla psa i kota

Nadchodzi lato, a wraz z nim rozpoczyna się sezon spacerowy. Na ulicach i w parkach pojawiają się, spragnieni pieszych wędrówek, opiekunowie czworonogów wraz ze swoimi

DuckLove – ubrania najwyższej jakości

„Chciałabym, żeby moja marka była identyfikowana z wygodą, praktycznością i jakością. Zależy mi na zachowaniu harmonii między estetyką ubrań a ich funkcjonalnością, aby dawały radość

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Powiązane artykuły