Strona główna Magazyn Temat miesiąca Zootest.pl Innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe branży zoologicznej 2020!
0

Zootest.pl Innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe branży zoologicznej 2020!

Zootest.pl Innowacyjne narzędzie analityczno-marketingowe branży zoologicznej 2020!

W marcu tego roku swoją premierę miał bardzo interesujący projekt – platforma ZooTest.pl. Na serwis ten możemy spojrzeć z dwóch stron: z jednej oferuje olbrzymie korzyści zarejestrowanym właścicielom zwierząt, z drugiej stanowi perfekcyjne narzędzie promocyjno-analityczne dla producentów, dystrybutorów i sklepów zoologicznych

Materiał sponsorowany

O serwisie

Platforma bezpośrednio skierowana jest do właścicieli psów, kotów, gryzoni oraz koni. Ankieta rejestracyjna użytkownika stanowi źródło cennych danych analitycznych dotyczących nie tylko informacji o właścicielu zwierzęcia, jak np. dane demograficzne czy tendencje zakupowe, ale również dzięki rozbudowanym identyfikatorom profilowym zwierząt zapewnia dostęp do wiedzy na temat ich cech osobniczych, rasy, modelu żywienia, aktywności, problemów ze zdrowiem czy kosztami utrzymania. 

Ponad 17000 zarejestrowanych zwierząt w 4 miesiące działalności serwisu 

Od początku marca tego roku w serwisie zarejestrowało się blisko 15000 użytkowników, dodając profile ponad 17000 zwierząt. Do dobrego wyniku w krótkim czasie przyczynił się nie tylko okres pandemii, który zdecydowanie wydłużył czas przebywania internautów przed monitorem, ale przede wszystkim wyjątkowo atrakcyjna oferta platformy. Przywileje dostępne po rejestracji skutecznie kuszą każdego właściciela czworonoga. Zarejestrowany użytkownik otrzymuje nie tylko darmowe produkty oraz próbki od firm zoologicznych współpracujących z ZooTest.pl, ale również posiada dostęp do promocyjnych kuponów rabatowych na zakup produktów w ich sklepach. Nic więc dziwnego, że „zoologiczny Groupon” oferujący konkursy produktowe oraz atrakcyjne bony zniżkowe to miejsce, które budzi tak olbrzymie zainteresowanie. Społeczność ZooTest o każdej akcji promocyjnej  zostaje powiadomiona za pośrednictwem sms, e-mail oraz wpisem w mediach społecznościowych. 

Korzyści dla producentów i dystrybutorów

Analizy statystyczne

ZooTest.pl został zaprojektowany nie tylko z myślą o sukcesywnej promocji, ale także możliwościach wykonywania pełnego zakresu analiz statystycznych branży zoologicznej. Badania te stanowią rzetelny kompas dla świadomego rozwoju przedsiębiorstwa, tworzenia planów, produktów oraz strategii biznesowych. Analizy przeprowadzane są w programie ZooTest Analytics na podstawie danych zebranych od użytkowników serwisu. Baza wiedzy platformy systematycznie rośnie w miarę zakładania nowych profili oraz udziału użytkowników systemu w ankietach i badaniach o różnej tematyce. Motywacją do aktywnego zaangażowania społeczności serwisu w jego rozwój są premie punktowe, które przekładają się na możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty kodów zniżkowych na towary i usługi oraz udziału w testach konsumenckich. 

Promocja w 10-tkę, zawężanie grupy docelowej, czyli czego nie potrafi Facebook

Serwis daje możliwość zaprezentowania dowolnego produktu tysiącom właścicieli zwierząt, jednocześnie precyzyjnie kierując ofertę do jego realnych odbiorców.

Przykład: producent kosmetyków, tworząc kampanię promocyjną szamponu do białej sierści, oprócz globalnej reklamy w social mediach, dzięki platformie ZooTest, ma możliwość skierowania działań promocyjnych do zawężonej grupy docelowej, a więc użytkowników serwisu, będących właścicielami białych zwierząt, np. psów. 

Działania te polegają m.in. na dostarczeniu komunikatu o produkcie,  przekazaniu rabatów na jego zakup oraz możliwość udziału w teście konsumenckim. Ten ostatni rodzaj promocji  daje także rzeczywisty obraz o produkcie w oczach konsumenta, ponieważ każdy użytkownik serwisu zobowiązany jest do wypełnienia ankiet po przeprowadzonym teście. Odpowiedzi testerów w formie wygenerowanego raportu zbiorczego trafiają do zleceniodawcy. Wyniki testu są klarowną oceną i mogą posłużyć do dalszych działań marketingowych lub udoskonalenia produktu. Zwieńczeniem całego procesu jest możliwość otrzymania lauru konsumenta (odznaczenia PET CHOICE AWARD) dla produktów wysoko ocenionych.

Kolejną ofertą platformy, o której zdecydowanie warto wspomnieć, jest możliwość szybkiego zaprezentowania marki oraz jej produktów na szeroką skalę. Serwis współpracuje z ponad setką najpopularniejszych w kraju pet-infuencerów, więc tym samym nie ogranicza się tylko do działań w obrębie swojej społeczności.

Oferta dla sklepów zoologicznych czyli jak pozyskać klienta? Klient za złotówkę!

Okres pandemii wymusił szereg zmian dotyczacych między innymi oferowania towarów i przekierowania działań z kanału tradycyjnego na internetowy. Przedsiębiorcy, którzy do tej pory koncentrowali swoje działania głównie na stacjonarnym kanale sprzedaży, zostali rzuceni na głęboką wodę e-handlu. Natomiast właściciele prężnie prosperujących sklepów internetowych mogą powoli odczuwać skutki rosnącej w sieci konkurencji. Jak aktywnie pozyskiwać nowych klientów? Na postawione pytanie po raz kolejny odpowiedzią jest ZooTest.pl 

Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na zwabienie klienta jest promocja cenowa. W związku z czym użytkownicy serwisu, wykazując aktywność, gromadzą wirtualną zoo-walutę, którą mogą wymieniać na bony zniżkowe oferowane przez współpracujące z ZooTest.pl sklepy internetowe. Przekazując pulę atrakcyjnych bonów zniżkowych na zakup oferowanych przez właściciela sklepu www produktów, ZooTest kieruje do sklepu zupełnie nowych klientów. Właściciel sklepu ma więc realny zwrot i potrafi klarownie określić zysk tego działania, analizując sumę wykorzystanych kodów rabatowych, jak również liczbę nowych zarejestrowanych klientów. Ponieważ narzędzie to działa podobnie jak platforma Groupon, warto przemyśleć najatrakcyjniejszą ofertę promocyjną, aby mogła pociągnąć za sobą szybkie i sukcesywne decyzje zakupowe nowych klientów.

ZooTest to możliwości dla każdego!

Ponad 27 milionów Polaków korzysta z Internetu. Większość poszukuje w nim informacji, a szczególnie opinii o produktach i usługach. Na podstawie tej wiedzy konsumenci dokonują selekcji, wyboru, a w konsekwencji zakupu – w sklepie internetowym lub drogą tradycyjną.

Serwis daje możliwość przeprowadzenia szczegółowych analiz rynku w przypadku produktów czy firm wprowadzanych na rynek, a nawet oceny aktualnych działań marki. To także nowy kanał promocji produktów i usług dzięki testom konsumenckimi oraz voucherom zniżkowym. ZooTest daje szansę na dopasowanie dowolnego działania do potrzeb każdego przedsiębiorcy branży zoologicznej. 

Zainteresowało Cię to? Skontaktuj się z nami i skorzystaj ze specjalnej oferty “na start”. b2b@zootest.pl  tel 690 016 187

Serwis daje możliwość zaprezentowania dowolnego produktu tysiącom właścicieli zwierząt, jednocześnie precyzyjnie kierując ofertę do jego realnych odbiorców. Oznacza to, że odbiorcami reklamy marki i produktu są wszyscy użytkownicy nie tylko serwisu, ale również obserwatorzy ponad 100 najlepszych pet-infuencerów w social mediach, będących użytkownikami platformy

Kampanie promocyjne to działania polegające na przeprowadzeniu testu konsumenckiego wśród wybranych właścicieli zwierząt. Kierując produkt, na przykład szampon dla psów białych, do konkretnej grupy docelowej (właścicieli psów o białej barwie włosa), oprócz globalnej reklamy w social mediach, zostaną wykonane działania promocyjne skierowane do zawężonej grupy docelowej

Wisienką na torcie jest otrzymanie emblematu “Wybór Konsumenta” dla każdego produktu, którego średnia w dziesięciostopniowej skali przekroczy 9.0/10.0 otrzymuje odznaczenie produktowe PET CHOICE.Przeprowadzone wśród użytkowników ZooTest badania świadczą, że aż 30% z nich niechętnie śledzi profile producentów zoologicznych w mediach społecznościowych pomimo tego, że czuje nieodpartą chęć brania udziału w konkursach i sprawdzania ich produktów. ZooTest.pl wychodzi naprzeciw takim konsumentom

(0)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close