Strona główna Magazyn Puls branży V edycja Akademii Rynku Zoologicznego
0

V edycja Akademii Rynku Zoologicznego

V edycja Akademii Rynku Zoologicznego

Wystartowała kolejna edycja jednego z najbardziej rozpoznawalnych projektów edukacyjnych w branży zoologicznej. Pierwsze szkolenie z cyklu Akademia Rynku Zoologicznego miało miejsce w Poznaniu. Jaki jest temat przewodni tegorocznej Akademii? Jak można otrzymać zaproszenia? Kto został partnerem strategicznym projektu w bieżącym roku?

Redakcja

Pilotażowa edycja szkolenia z cyklu Akademii Rynku Zoologicznego odbyła się 30 stycznia w Poznaniu w Concordii Design. To już piąty rok spotkań, w których wzięli udział właściciele sklepów zoologicznych z całej Wielkopolski.

Tegoroczna edycja szkoleń podejmuje tematykę marketingu internetowego, który wśród właścicieli sklepów zoologicznych wywołuje skrajne emocje. – Z Internetem nie mam dobrych skojarzeń. Przede wszystkim dlatego, że produkty, które sprzedaję w moim sklepie są dostępne w sieci zdecydowanie taniej. Często dzieje się tak, że są tańsze, a dodatkowo w promocji np. 1+1 – mówił przed szkoleniem jeden z właścicieli sklepów zoologicznych.

Tego typu opinie nie są odosobnione, dlatego celem tegorocznej edycji Akademii Rynku Zoologicznego jest przede wszystkim wskazanie pozytywnych aspektów obecności w Internecie. W szczególności tych narzędzi marketingu internetowego, które właściciele sklepów zoologicznych mogą wprowadzić do swojej strategii promocyjnej bezkosztowo bądź przy minimalnym wkładzie finansowym – mediów społecznościowych czy narzędzia Google Moja Firma.

Akademia Rynku Zoologicznego to pierwszy w Polsce cykliczny projekt edukacyjny dla właścicieli sklepów zoologicznych, który odbywa się w największych polskich miastach. W ramach projektu prowadzone są szkolenia handlowe wzmacniające kompetencje miękkie i dostarczające wiedzy specjalistycznej. 

O zaproszenia na następne szkolenia pytaj przedstawicieli firm, które objęły nad projektem patronat strategiczny, tj.: Royal Canin, Dolina Noteci, Erbe Animals, KRKA.

(102)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *