Strona główna Magazyn Marketing TOP 10 narzędzi Social Media Manager
0

TOP 10 narzędzi Social Media Manager

TOP 10 narzędzi Social Media Manager

Tworzenie profesjonalnie wyglądających, a zarazem dobrze pozycjonujących się treści w mediach społecznościowych to podstawa dobrze realizowanych kampanii marketingowych. Rynek narzędzi dla osób odpowiedzialnych za prowadzenia komunikacji w SM pełen jest nowości. Niektóre z nich oferują bardzo dużo, nie generując przy tym dużych obciążeń finansowych. Na które z nich warto zwrócić uwagę? 

dr Mateusz Karatysz, wykładowca Mediaworkingu na Collegium Da Vinci 

  1. CANVA 

Canva to platforma-generator, za pomocą której w prosty i przejrzysty sposób zaprojektować można rozmaite treści wizualne. Korzystając z intuicyjnego generatora oraz gotowych wzorów, Canva pozwala tworzyć reklamy, ulotki, wizytówki, wpisy na facebooka, instagrama, a nawet menu restauracji. Platforma posiada własną bilbiotekę fotografii, grafik, ikon, które dają możliwość całkowitego edytowania gotowych schematów. W wersji darmowej Canva umożliwia stworzenie materiałów wizualnych z opcją publikacji w mediach społecznościowych. 

Rodzaj platformy: darmowa + płatna 

  1. Infogram 

Infogram to zaawansowane platforma służąca do tworzeni infografik, analiz, raportów, pokazów slajdów oraz – co jest nowością – wpisów w mediach społecznościowych. Infogram służy jednak przede wszystkim do tworzenia profesjonalnie prezentujących się od strony wizualnej wykresów i prezentacji. Platforma oferuje szeroki zakres gotowych i w pełni edytowalnych projektów. W wersji darmowej tworzone projekty zapisywane są w widoku publicznym. 

Rodzaj platformy: darmowa + płatna 

  1. Freepik.com

Freepik to agregator materiałów wizualnych w postaci zdjęć stockowych, wektorów, plików psd oraz ikon. Freepik to Idealne narzedzie dla kreatywnych twórców, których budżety na tego typu materiały nie są nieograniczone. Za pomocą treści pobranych z Freepik twórca może pobudzić swoją kreatywność, tworząc własne projekty komunikacji z przeznaczeniem m.in. do mediów społecznościowych. 

Rodzaj platformy: darmowa + płatna 

  1. Pexels

Darmowa baza wysokiej jakości zdjęć dostępnych bardzo często na licencji umożliwiającej ich wykorzystanie nawet do celów komercyjnych. 

Rodzaj platformy: darmowa

  1. Postify 

Postify to planer aktywności w mediach społecznościwych. Realizując z jego wykorzystaniem kampanię marketignową w mediach społecznościowych, nie ma konieczności wrzucania postów ręcznie w każdym kanale komunikacji z osobna. Postify posiada szereg przydatnych funkcji, które umożliwiają np. śledzenie statystyk publikowanych postów. 

Rodzaj platformy: płatna od 9.99$ / miesiąc 

  1. Buffer 

Buffer to narzędzie do zarządzania treściami w wielu mediach społecznościowych za pomocą jednego panelu. Za pomocą kreatora treści tworzone są posty: tekst, zdjęcie, gif, wideo, które następnie można opublikować w wielu mediach społecznościowych za jednym razem jednak z różnymi tytułami.

Rodzaj platformy: darmowa + płatna

  1. Facebook Audience Insights 

To narzędzie analityczne będące integralną częścią konta na Facebooku. By z niego skorzystać, do profilu na Facebooku należy założyć konto reklamowe. Za jego pomocą analizować można nasze potencjalne grupy docelowe – jakie są, czym się interesują etc., by następnie tworzyć bardziej trafne grupy odbiorców podczas planowania płatnych kampanii promocyjnych. 

Rodzaj platformy: darmowa

  1. Brand24 

To usługa pozwalająca monitorować kondycję naszej marki w Internecie. Za pomocą tego narzędzia dowiemy się, co, kto i gdzie pisze na temat naszej marki w Internecie. Brand24 umożliwia również analizę nacechowania emocjonalnego wzmianek o marce w Internecie, czy natężenia dyskusji na temat marki w sieci. 

Rodzaj platformy: płatna od 149 zł / miesiąc 

  1. Feedly 

Feeldy to czytnik RSS – agregator służący do przeglądu interesujących treści pojawiających się w Internecie. Feedly agreguje adresy serwisów, blogów, stron branżowych etc., prezentując pojawiające się na nich treści zawsze w jednym miejscu. Feedly dostępny jest również na telefony w formie aplikacji. 

Rodzaj platformy: darmowa

  1. bitly 

Bitly to narzędzie służące do tworzenia skróconych linków, które wyglądają estetyczniej i pozwalają zaoszczędzić ograniczoną liczbę znaków, np. w opisach w mediach społecznościowych. 

Rodzaj platformy: darmowa + płatna 

(0)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close