Strona główna Forum Branży Zoologicznej Sukces IV Forum Branży Zoologicznej

Sukces IV Forum Branży Zoologicznej

Sukces IV Forum Branży Zoologicznej

Tegoroczna edycja Forum była wyjątkowa pod wieloma względami. Nowe miejsce, nowa formuła, rekordowa jak dotąd liczba ponad 170 gości oraz specjaliści w roli prelegentów

Hasłem przewodnim Forum, które odbyło się w Poznaniu, w hotelu Mercure, było Cena to nie wszystko – emocje w sprzedaży i panelem dyskusyjnym o takim właśnie tytule zostało otwarte. Dyskusja skupiła się na emocjach, ich wpływie na rynek oraz metodzie świadomego używania ich w taki sposób, by maksymalnie spożytkować potencjał własnej marki. Z gośćmi panelu doświadczeniem podzieliła się Alicja Kulbicka, wydawca magazynu „Rynek Zoologiczny”, która wystąpiła w roli prelegenta. Po prezentacji odbyła się zbiórka darów na rzecz podopiecznych poznańskiego Schroniska dla zwierząt.

Po bardzo emocjonalnej części nadszedł czas na trochę analitycznego myślenia – badanie „Globalnych i lokalnych czynników rozwoju branży zoologicznej”. Wyniki swojej pracy zaprezentowała Joana Sokolnik, doświadczony analityk badawczy Euromonitor International. Goście Forum mieli niepowtarzalną okazję, by poznać i przeanalizować dane rynkowe, które określają strukturę branży zoologicznej.

Na Forum nie zabrakło również głosu doświadczonego specjalisty spoza naszej branży. W roli prelegenta głos zabrał Robert Krzak, członek rad nadzorczych grupy Piotr i Paweł. Przedstawił on strukturę spożywczego handlu detalicznego w Polsce. Jego prezentacja zainicjowała dyskusję na temat kondycji i szans rozwoju tradycyjnych sklepów zoologicznych.

Kolejna porcja danych dotarła do nas dzięki interesującemu wystąpieniu Magdaleny Szot, analityka rynku handlu detalicznego z agencji PMR Research, od lat monitorującej europejski rynek marek własnych. Marki własne w zoologii to temat od niedawna rozgrzewający branżę zoologiczną. Uczestnicy panelu dyskutowali na temat tego, czy marka własna to już… Marka.

Oficjalną część konferencji zamknęła uroczysta Gala wręczenia nagród „Rynku Zoologicznego” Top Innowacje 2015. Jak co roku laureatom zostały wręczone statuetki za najbardziej innowacyjne produkty. Niespodzianką, która zaskoczyła absolutnie wszystkich były wręczane po raz pierwszy, nagrody specjalne – Złote Charty Rynku Zoologicznego.

Po części oficjalnej redakcja „Rynku Zoologicznego” zaprosiła uczestników wydarzenia na uroczystą kolację oraz na koncert zespołu Michała Milowicza – Chłopaki nie płacą.

Forum z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, w tegorocznej edycji udział wzięło 170 producentów, dystrybutorów, właścicieli hurtowni oraz sieci zoologicznych. Branża pokazała swoją emocjonalną stronę i z niecierpliwością czeka na przyszłoroczną edycję.

 

Partner strategiczny: Dolina Noteci

Partnerzy branżowi: ScanVet Poland, Ewenement, Merial-Sanofi Aventis, Vet-Agro, Tropical Tadeusz Ogrodnik, Vitakraft, United Petfood Polska, Maced, GA Pet Food Partners, Zolux Polska, Royal Canin, Bozita, Medipharm, Targi Pet Fair, Dibaq – producent marki Fitmin

Partner: Alpla

Patron medialny: Radio Merkury

 

(468)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *