Strona główna Magazyn Puls branży Podsumowanie tegorocznej akcji społecznej „Pies z billboardu”
0

Podsumowanie tegorocznej akcji społecznej „Pies z billboardu”

Podsumowanie tegorocznej akcji społecznej „Pies z billboardu”

To już finał tegorocznej akcji społecznej „Pies z billboardu” realizowanej przez agencję AP360. W jej grudniowej odsłonie wzięli udział Dante i Matejko, podopieczni Fundacji Dom dla Kundelka z Poddębic. Podobnie jak jej wcześniejsi bohaterowie, zachęcają z billboardów umieszczonych w największych miastach Polski do adopcji bezdomnych zwierząt hasłami „ Jestem Dante, szukam domu”, ”Jestem Matejko, szukam domu”

Akcja „Pies z billboardu” powstała w 2016 roku. Początkowo miała zasięg regionalny, a od czerwca 2017 roku
billboardy można było zobaczyć w całej Polsce. Kampania realizowana była na nośnikach wielkoformatowych 36 mkw i billboardach 12 mkw. Akcja trwała do końca 2017 roku. W jej wyniku pojawiły się w kilkunastu miastach Polski (m.in. w Katowicach, Łodzi, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu) billboardy informujące o akcji i tym samym wspierające ideę adopcji bezdomnych zwierząt. Sformułowano kilkaset pytań, komentarzy i uwag związanych z akcją, a głównie dotyczących adopcji zarówno bezpośrednio, jak i za pomocą forów i stron internetowych skierowanych do fundacji i stowarzyszeń zajmujących się bezdomnymi zwierzętami. Zostały stworzone liczne materiały prasowe, radiowe i telewizyjne wspierające i popularyzujące ideę adopcji. Warto odnotować również obecność akcji podczas 74.Tour de Pologne. Na największym na świecie mobilnym telebimie HD o powierzchni 100m2 umieszczonym przy mecie wyścigu można było zobaczyć grafiki promujące adopcje psów. Największym sukcesem akcji jest radość i szczęście zwierząt, które trafiły do swoich nowych domów i kochających właścicieli.

Patronem medialnym wydarzenia został magazyn „Rynek Zoologiczny”.

(29)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *