Strona główna Magazyn Wywiady PETVITA – partner godny naśladowania
0

PETVITA – partner godny naśladowania

PETVITA – partner godny naśladowania

Korzystając z wiedzy i doświadczenia lekarzy weterynarii i dzięki wielu długofalowym testom stworzyliśmy najwyższej jakości karmę, jaką pozwala wyprodukować współczesna technologia – mówi Krzysztof Piaseczny, koordynator marki Petvita. Na co mogą liczyć potencjalni partnerzy producenta karm ultra premium i jaki jest sekret sukcesu marki?

Rozmawia: Mateusz Karatysz

 

Muszę przyznać, że Petvita bardzo szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Wygląda na to, że jesteście pewni swojego sukcesu.

Owszem. Nasza karma w szybkim tempie stała się rozpoznawalna i popularna. Obecnie jesteśmy prawdopodobnie najprężniej rozwijającą się marką na rynku pet food. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach. Chcemy w dalszym ciągu się doskonalić. Stawiamy sobie kolejne cele, które zamierzamy osiągnąć swoim uporem i ciężką pracą.

 

Jak dobrze wiemy, polski rynek zoologiczny jest wyjątkowo bogaty w rozmaite marki karm. Mówiąc krótko, klient ma w czym wybierać. Jak więc wyróżnić się spośród konkurencji?

Od początku działalności naszym założeniem było, aby na tle innych producentów wyróżnić się przede wszystkim jakością. Produkujemy karmę holistyczną, która ma idealnie zbilansowane składy z bardzo dużą zawartością mięsa. Dzięki temu mamy pewność, że zwierzęta otrzymują tylko to, co dla nich najlepsze. Korzystając z wiedzy i doświadczenia lekarzy weterynarii i dzięki wielu długofalowym testom stworzyliśmy najwyższej jakości karmę, jaką pozwala wyprodukować obecna technologia.

 

Jakie kanały dystrybucji i komunikacji wybierają Państwo, aby dotrzeć do klientów?

Sukces marki Petvita polega przede wszystkim na silnym partnerstwie. Współpracujemy ze sklepami, hurtowniami, lecznicami weterynaryjnymi oraz hodowlami. Obecnie nasze produkty dostępne są w ponad 500 placówkach w Polsce!

Oprócz tego komunikujemy się na wielu innych platformach. Jesteśmy aktywni w prasie i mediach branżowych. Z przyjemnością uczestniczymy w różnorodnych wydarzeniach rynku zoologicznego, także tych charytatywnych. Byliśmy patronem I Ogólnopolskiego Biegu Dobroczynnego Dog Run. Ponadto mieliśmy okazję zostać złotym sponsorem tegorocznego Forum Branży Zoologicznej. W ramach tego wydarzenia podarowaliśmy 2 tony karmy Petvita schroniskom dla bezdomnych zwierząt.

 

Dla właścicieli sklepów i hurtowni ważne są dwie kwestie: wysokość marży oraz warunki współpracy. Na co mogą liczyć partnerzy marki Petvita?

Dla naszych partnerów mamy bardzo atrakcyjne oferty. Przede wszystkim gwarantujemy stałą marżę na poziomie min. 30%. Właściciele hurtowni, hodowli i sklepów mogą również liczyć na nasze wsparcie na wszystkich płaszczyznach – od sprzedaży, przez marketing i promocję aż do szkoleń produktowych. Wychodzimy z założenia, że podstawą w relacjach biznesowych jest wzajemne zaufanie i szacunek. Dzięki nim można budować owocną i długofalową współpracę, która jest korzystna dla obu stron.

 

Jak zatem przekonać właścicieli sklepów i hurtowni, że warto zmienić karmę na Petvitę? To przecież produkt z najwyższej półki. Czy opiekunowie psów będą chcieli kupować go swoim czworonogom?

Wybór najlepszej jakościowo karmy to inwestycja na przyszłość. Opiekun zwierzęcia, podając psu odpowiednio zbilansowany pokarm, ma pewność, że daje mu to, co jest potrzebne do zdrowego życia. Dzięki właściwie zbilansowanym recepturom nasze pełnowartościowe karmy są bardziej wydajne niż produkty innych marek. Gwarantują doskonałe rozwiązanie żywieniowe dla każdego psa.

 

Naszym partnerom w biznesie udostępniamy najlepszy możliwy produkt na rynku. Właściciele sklepów i hurtowni, decydując się na dystrybucję naszych karm, więcej zyskują, ponieważ sprzedają pokarm najwyższej jakości dostosowany do potrzeb klienta docelowego. Nasza karma jest absolutnie warta swojej ceny.

 

Obecnie w Waszej ofercie znajduje się szeroki wybór karm dla psów. Czym się one charakteryzują?

Petvita oferuje karmy suche i mokre należące do klasy ultra premium. Największym atutem naszych produktów jest ich skład charakteryzujący się bardzo wysoką zawartością mięsa oraz brakiem zbóż. Ponadto wśród składników karm Petvita znajdują się cenne pro- i prebiotyki. Te komponenty zapewniają m.in. utrzymanie równowagi mikrobiologicznej w jelitach. Dzięki tym czynnikom Petvita jest odpowiednia także dla wrażliwych zwierząt. Właśnie to najbardziej wyróżnia naszą markę od konkurencji. W naszym asortymencie można znaleźć karmy dostosowane do wieku, wielkości, a także specyficznych potrzeb zwierzęcia. Sprzedajemy pokarm dedykowany szczeniętom, psom dorosłym oraz psim seniorom. Równie ważna jest kategoryzacja zwracająca uwagę na rozmiary pupila oraz jego skłonności do tycia. Klient może wybierać spośród produktów przeznaczonych dla psów małych, średnich i dużych. Dla zwierząt z nadwagą polecamy karmę light, pomagającą utrzymać prawidłową masę ciała czworonoga.

 

Czy to prawda, że planujecie rozszerzyć swój asortyment?

Nasza marka od początku istnienia jest nastawiona na ciągły rozwój i poszerzanie gamy produktów. Proces ten wymaga wiele trudu i analiz, ponieważ troszczymy się o to, aby każdy nasz wyrób był możliwie najlepszy. Wszystkie receptury uwzględniają najwyższą smakowitość i jakość karm. Niebawem na rynku pojawią się nowe produkty marki Petvita – karmy dla kotów, które tworzone są z myślą o wyjątkowych potrzebach tych czworonogów. Ponadto ciągle pracujemy nad nowymi liniami produktów, które w najbliższej przyszłości wzbogacą naszą ofertę.

 

Targi i wydarzenia branżowe to doskonała forma nawiązania relacji biznesowych. Czy w przyszłym roku będzie Was można spotkać na takich imprezach?

Naturalnie! Jest to dla nas bardzo istotna kwestia. We wrześniu mieliśmy okazję zaprezentować się na łódzkich targach Pet Fair. Oczywiście planujemy uczestniczyć w podobnych wydarzeniach, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo dobra okazja do zawarcia nowych znajomości biznesowych.

 

Gdzie można dowiedzieć się czegoś więcej o Państwa marce?

Wszystkich, którzy chcą bliżej poznać markę Petvita, zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym pod numerem telefonu: 882 777 740. Zapraszamy również do kontaktu mailowego: petvita@petvita.com.pl oraz odwiedzania naszej strony internetowej www.petvita.com.pl. Opiekunowie marki odwiedzą Państwa i przekażą informacje na temat naszej oferty i form współpracy.

 

Petvita to marka, która konsekwentnie realizuje swoje cele. Czego więc Wam życzyć?

Życzmy wielu sukcesów sklepom, hodowlom i hurtowniom, bo powodzenie tych placówek przyczyni się także do naszego rozwoju.

(155)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Weź udział w konkursie Zoologiczne Rewolucje!

 

Celem Konkursu jest nagrodzenie właściciela, który przeprowadzi najlepszą rearanżację wnętrza swojego sklepu zoologicznego lub jego części, zgodnie z wytycznymi zawartymi w skrypcie przygotowanym przez dra Marka Borowińskiego, Shop Doctora i prowadzącego III edycję Akademii Rynku Zoologicznego.

 

Zwycięzca otrzyma wyjątkową nagrodę w postaci audytu Shop Doctora, o wartości 2500 zł!

 

Zobacz szczegóły

(155)