Krakowska Akademia za nami

Krakowska Akademia za nami

Za nami kolejne spotkanie z cyklu III edycji Akademii Rynku Zoologicznego – projektu, który cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród właścicieli sklepów zoologicznych

W krakowskim hotelu Queen Boutique spotkało się 20 właścicieli i managerów sklepów zoologicznych. Dr Marek Borowiński (Shop Doctor) – specjalista komunikacji wizualnej, w szczególności Visual Merchandisingu opowiadał m.in. o tym, w jaki sposób efektywnie przeprowadzać klienta przez sklep zoologiczny, a także jak skutecznie przygotować komunikację POS czy oświetlić swój lokal, by zwiększyć sprzedaż. Poruszone zostały również kwestie takie, jak skuteczność systemów ekspozycyjnych czy czytelność podziału sklepu na strefy.

W szkoleniu udział wzięły takie sklepy zoologiczne, jak: Karusek, Zoologia Wanda, Leopardus, Apet, Nasze Zoo, Zooraj Mielec, Sigma Gołcza, Top Zoo czy Skalar.

Akademia Rynku Zoologicznego to projekt mający na celu profesjonalizację branży zoologicznej. Jego założeniem jest wyposażenie właścicieli i kierowników sklepów w narzędzia niezbędne do tego, by skutecznie zwiększać efektywność własnego przedsiębiorstwa. Kolejne szkolenie odbędzie się już 15 września, podczas targów Pet Fair w Łodzi.

Partnerzy Akademii Rynku Zoologicznego w Krakowie:

 

(149)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *