Strona główna Magazyn Puls branży Genus – nowy logotyp
0

Genus – nowy logotyp

Genus – nowy logotyp

Firma Genus Sp. z o.o. postawiła na odświeżenie wizerunku i zaprezentowała nowe logo. Kolor szary kojarzy się z solidnością, stabilnością, wiarygodnością, czyli wartościami, którymi kieruje się firma

Zmiana logo odzwierciedliła również założenia firmy Genus, która chce zaprezentować się jako partner dla klienta, który nie idzie drogą na skróty, nie szuka tanich rozwiązań, tylko zdecydowanie patrzy dalej i stawia na jakość.

Klasyczny styl grafiki – bez ozdobników – przywołuje na myśl jasne zasady, według jakich działa firma. Jednocześnie jego wyrazistość i prosty przekaz daje do zrozumienia, że wszystko, co najlepsze klient znajdzie w ofercie marki Genus. Nowe logo prezentuje się nowocześnie i pasuje do wizerunku firmy, która stawia na renomę oferowanych produktów.

(27)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *