Strona główna Magazyn Puls branży Euro Dog Show 2018 [fotorelacja]
0

Euro Dog Show 2018 [fotorelacja]

Euro Dog Show 2018 [fotorelacja]

W ubiegły weekend (11-14.10) odbyła się Europejska Wystawa Psów Rasowych – European Dog Show. Ok. 80 ringów stanęło w halach Centrum Targowo-Kongresowego Ptak Warsaw Expo, a w nich zaprezentowało się ponad 300 ras psów

Miłośnicy psów z Polski i Europy pojawili się licznie na czterech wystawach. Poza European Dog Show odbyła się Jubileuszowa Wystawa z okazji 80-lecia Związku Kynologicznego w Polsce, XXXI Klubowa Wystawa Polskich Owczarków Nizinnych oraz Wystawa Międzynarodowego Klubu Sznaucera i Pinczera.


Igor Gębarowski, dyrektor handlowy, Dibaq Polska

Widocznym mankamentem pierwszej edycji Euro Dog Show było z całą pewnością umiejscowienie wystawców w hali F. To ostatnia z hal, na którą nie każdemu było po drodze, co było widoczne m.in. w czwartek i piątek. Dobrym rozwiązaniem byłoby umiejscowienie wystawców w jednej z środkowych hal.


Psy rywalizowały w 8 kategoriach o prestiżowe tytuły, m.in. Najlepsze Szczenię, Najlepszy Junior, Najlepszy Weteran, Najlepsza Para i Grupa Hodowlana oraz Zwycięzca Grupy. Spośród najlepszych psów z każdej grupy został wyłoniony zdobywca Best in Show.

Hodowcy oraz właściciele psów mogli też zrobić zakupy w specjalnej strefie handlowej, gdzie zaprezentowali się producenci karm, kosmetyków, akcesoriów i usług dla zwierząt.

Poprzednia wystawa o randze europejskiej odbyła się w Polsce 18 lat temu, w Poznaniu.

Sprawdź wyniki wystawcy


Paweł Kędzierski, dr Lucy Beauty & Care

– 60% do 40% na nie

Uważam, że impreza pod względem organizacyjnym wypadła średnio. Przede wszystkim dużym błędem było umieszczenie hali dla wystawców na samym końcu kompleksu, co przełożyło się na słaby wynik frekwencyjny na wystawach, mimo tego że całe wydarzenie zgromadziło wielu odwiedzających. Trudno też powiedzieć, czy wśród gości przeważali wystawcy, czy ludzie z Warszawy – wiem, że zorganizowano darmowe dojazdy, co też przełożyło się na zwiększenie ogólnej liczby odwiedzających.

Oczywiście plusem jest również międzynarodowy charakter wydarzenia – przez nasze stoisko przewinęło się bardzo wielu obcokrajowców, zwłaszcza Rosjan. To ważne, bo dla nas udział w tej imprezie ma sens wyłącznie ze względów wizerunkowych. Korzyści ekonomicznych w zasadzie nie odnosimy.

Całość podsumowałbym krótko: 60% do 40% na nie.

(284)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *