Strona główna Magazyn Wywiady Akademia umożliwia budowanie relacji w branży
0

Akademia umożliwia budowanie relacji w branży

Akademia umożliwia budowanie relacji w branży

„Każda Akademia to dla mnie okazja do otwarcia naszym produktom drzwi kolejnych sklepów, to każdorazowo szansa na pokazanie marek importowanych przez naszą firmę nowym klientom, a w perspektywie przyszłości, budowanie mocnych relacji pomiędzy społecznością, jaką jest cała branża zoologiczna.” O udziale w projekcie Akademii Rynku Zoologicznego i korzyściach dla partnerów szkolenia mówi Robert Rozenblat, właściciel Erbe Animals

Rozmawia: Weronika Szymaniak

W tym roku Akademia Rynku Zoologicznego po raz piąty odbywa się w największych polskich miastach. Czy obserwował Pan poprzednie edycje projektu?

Staram się być na bieżąco z tym, co dzieje się w całej branży zoologicznej, więc nie mogłem przegapić także tego wydarzenia, tym bardziej, że od 2012 r. jestem stałym czytelnikiem „Rynku Zoologicznego”, a w moim biurze mam wszystkie wydania.

Co miało wpływ na Pana decyzję o partnerstwie w tegorocznej edycji?

Postanowiliśmy w inny sposób zagospodarować budżet, który przewidziany był na marketing czytany. Chcieliśmy pokazać się na łamach „Rynku Zoologicznego” jako partner, a nie tylko reklamodawca i dotrzeć razem z Wami bezpośrednio do klientów nie tylko na papierze.

Dotychczas uczestniczył Pan jako partner w 4 szkoleniach tegorocznej edycji Akademii. Jakie wrażenie wywarły na Panu te wydarzenia? Czy jest coś, co Pana zaskoczyło?

Będąc partnerem wszystkich czterech tegorocznych edycji Akademii, mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że ze strony organizatora oraz osoby prowadzącej wszystko jest przygotowane na najwyższym poziomie, dopięte na ostatni guzik. Szkolenia są świetnie zorganizowane, a panująca atmosfera sprzyja spotkaniom zarówno biznesowym, jak i prywatnym. 

Pierwsza tegoroczna Akademia Rynku Zoologicznego, która odbyła się w Poznaniu była dla nas swojego rodzaju poligonem doświadczalnym. Poznań utwierdził mnie w przekonaniu, że jesteśmy dobrze przygotowani do zaprezentowania firmy, naszych produktów oraz że jesteśmy gotowi odpowiedzieć na pytania klientów i potrzeby rynku. 

Czy uważa Pan, że tego typu spotkania przekładają się na lepszy kontakt z właścicielami sklepów? Jakie korzyści widzi Pan dla siebie jako partnera spotkania?

Tak, jest to świetna możliwość dotarcia do osób zarządzających sklepami. Nie zawsze są to właściciele, ale na pewno osoby decyzyjne w firmach lub mające duży wpływ na portfolio. Oczywiście, takie spotkania to z reguły początek długiej i ciężkiej pracy, niekończącej się liczby rozmów telefonicznych oraz maili, niemniej jednak dzięki bezpośrednim spotkaniom podczas Akademii jest to trochę łatwiejsze, dając finalnie większą szansę na sukces.

Każda Akademia to dla mnie okazja do otwarcia naszym produktom drzwi w kolejnych sklepach, to każdorazowo szansa na pokazanie marek importowanych przez naszą firmę nowym klientom. To także nowe znajomości, a w perspektywie przyszłości, budowanie mocnych relacji pomiędzy społecznością, jaką jest cała branża zoologiczna.

(0)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *