Akademia w Łodzi za nami

Akademia w Łodzi za nami

Kolejne szkolenie III edycji Akademii Rynku Zoologicznego odbyło się 24 marca w andel’s by Vienna House w Łodzi. Zaproszonych zostało 24 właścicieli i managerów ze sklepów zoologicznych

Tegoroczna edycja to kolejny krok naprzód w edukacji właścicieli sklepów zoologicznych. Właściciele dowiedzieli się, w jaki sposób zatowarować swoje placówki tak, by klienci robili w nich szybkie i dobre zakupy, oraz jak podnieść efektywność sprzedaży za pomocą aranżacji wnętrza lokalu. Poznali też zasady sterujące procesem zdobywania klienta oraz nauczyli się reguł efektywnej komunikacji biznesowej.

W szkoleniu wzięło udział 24 właścicieli oraz managerów z takich sklepów zoologicznych, jak: HIPEK, APORT, Sklepy Fado, Zoolog, Sklep Pupil, Sklep Zwierzyniec, Sklep Marpet, Sklep Hobby, Centrum dr Seidla, Sklep u Borsuka, GELO ROSSA, PIKAR, Firma Handlowa Mar-Ka, RetMix, Psia Buda, Nerro Toruń, NANAZOO, Market Zoologiczny „Podaj Łapę”, FHU Skalar Tomasz Szaramowicz.

Akademia Rynku Zoologicznego to projekt mający na celu profesjonalizację branży zoologicznej. Jego założeniem jest wyposażenie właścicieli i kierowników sklepów w narzędzia niezbędne do tego, by skutecznie zwiększać efektywność własnego przedsiębiorstwa.

Kolejne szkolenie odbędzie się już 28 kwietnia w Gdańsku.

Partnerami Akademii w Łodzi zostały firmy: Dibaq – właściciel marki Fitmin, Royal Canin, Maced, Zoolog oraz Bozita.

 

(268)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *