Strona główna Magazyn NEXPET – BRANŻA ZOOLOGICZNA TO NASZA PASJA
0

NEXPET – BRANŻA ZOOLOGICZNA TO NASZA PASJA

NEXPET – BRANŻA ZOOLOGICZNA TO NASZA PASJA

Brilliant, olej z łososia norweskiego, oraz PetBloon, doskonała zabawka dla psa w postaci pokrowca na balonik – to początek oferty, z którą na polski rynek zoologiczny wkracza firma Nexter. O tym, dlaczego lider rynku farmaceutycznego wybrał branże zoologiczną, a także o produktach, jakie oferuje, opowiada Leszek Zatorski

Rozmawia: Patryk Pawłowski

Państwa przygoda w zoologii dopiero się rozpoczyna, jednak nie są Państwo anonimowi. Firma Nexter ma bardzo ciekawą historię…

Zgadza się, NEXTER Sp. z o.o. jest firmą rodzinną założoną w 1992 roku. To Hurtownia Farmaceutyczna dostarczająca na rynek specjalistyczne, wysokiej jakości produkty lecznicze. Firma znana jest jako lider walki z alergią na rynku polskim. Od roku 1993 NEXTER Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem niemieckiego producenta produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych stosowanych w prewencji, diagnostyce i leczeniu alergii.

Rzeczywiście pozycja, którą osiągnęli Państwo na rynku farmaceutycznym jest imponująca – gratuluję Państwu tego. Z jakimi założeniami zatem wkraczają Państwa w naszą branżę? Co spowodowało, że działalność firmy została poszerzona o dystrybucję produktów zoologicznych?

Dziękuję. Chcemy w dalszym ciągu dostarczać na rynek produkty najlepszej jakości i utrzymać pozycję rzetelnego partnera biznesowego. Jako prężnie działające przedsiębiorstwo myślimy nad rozwojem poprzez pełne wykorzystanie naszych obecnych zasobów i możliwości oraz otwarcia się na nowe rynki.

Wybraliśmy branżę zoologiczną z kilku powodów. Wartość rynku zoologicznego rośnie z roku na rok. Świadomość właścicieli zwierzaków również. Teraz nie wystarczy sprzedawać byle czego. Ludzie zwracają uwagę na to, co kupują, czytają etykiety, kupują bezpieczne zabawki itp. Jest to wyzwanie dla dostawców, a my lubimy wyzwania. No i najważniejszy powód – nasza miłość do czworonożnych przyjaciół. Wszyscy z naszego zespołu są posiadaczami psa lub kota, schroniskowego, rasowego. Wspieramy indywidualnie schroniska. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że branża zoologiczna to nasza pasja.

Przejdźmy w takim razie do produktów. Na początek mają Państwo dla swoich partnerów dwie propozycje: sprytnie pomyślaną zabawkę PetBloon oraz suplement diety psa i kota – olej z łososia norweskiego Brilliant. Czym kierowali się Państwo dokonując takiego wyboru?

Szukamy produktów ciekawych, innowacyjnych i dobrej jakości. Piłka PetBloon przyciągnęła naszą uwagę kolorystyką. Ktoś może powiedzieć, że to tylko zwykła piłka, ale się myli. PetBloon to pokrowiec na zwykły balon, który można kupić w każdym markecie. Jest bezpieczny dla psów i otoczenia. Jest bardzo lekki, bo to wciąż balon. Po skończonej zabawie można odkręcić balon, spuścić z niego powietrze i schować wszystko do kieszeni, dzięki temu można go zabrać na spacer, na wakacje i nie będzie zajmował miejsca w bagażu. Wróćmy do kolorów. Jak wynika z badań, jest to spektrum kolorów widzianych przez psy – od żółtego do niebieskiego.
Olej BRILLIANT również zwrócił naszą uwagę kolorem, ponieważ jest sprzedawany w przezroczystej butelce, co nie powinno mieć miejsca, aby utrzymać wartości odżywcze oleju. Producent szybko wyjaśnił nam, że jest to butelka chroniąca przed promieniowaniem UV i poparł to, udostępniając nam liczne certyfikaty dotyczące opakowania, jak również samego oleju.

Jako firma działająca w branży farmaceutycznej jesteśmy wyczuleni na procesy produkcyjne, ale w przypadku BRILLIANT nie mamy żadnych wątpliwości, że jest to produkt bezpieczny, najwyższej jakości.

Jako wyłączny dystrybutor mają Państwo kontrolę nad dostępnością Państwa produktów w różnych kanałach sprzedaży. Jaka jest strategia Państwa działań w kontekście sprzedaży poza kanałem stacjonarnym?

Nasze produkty można kupić w sklepie internetowym, gdzie widnieje sugerowana cena detaliczna, która nie jest konkurencyjna dla sklepów stacjonarnych. Do tego klient końcowy musi doliczyć koszty przesyłki, co może go skłonić do zakupów w sklepach zoologicznych. Ponadto dla sklepów stacjonarnych mamy ciekawe oferty.

Jaki model dystrybucji Państwo przyjęli? Planują Państwo podjęcie współpracy z hurtowniami czy może zamierzają Państwo realizować zamówienia całkowicie samodzielnie?

Jesteśmy na początku naszej drogi na rynku zoologicznym i dlatego w tej chwili dostarczamy towar do hurtowni, sklepów, ale również można go kupić w naszym sklepie internetowym – przede wszystkim ze względów promocyjnych. Chcemy być wszędzie widoczni, aby marka nexpet była rozpoznawalna. Natomiast jako importer możemy zaoferować naszym partnerom biznesowym bardzo dobre warunki współpracy. Jesteśmy elastyczni.

Zatem w jaki sposób można włączyć Państwa produkty do oferty sklepu zoologicznego?

Pracujemy nad stroną internetową B2B, żeby proces zamówienia był jak najbardziej przyjazny dla naszych partnerów. Aktualnie przyjmujemy zamówienia pod adresem zamowienia@nexpet.pl

(0)

NAPISZ KOMENTARZ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close